lördag 23 oktober 2010

Ett armband till lilla e:s ära!


Gjorde ett armband med en söt berlock i form av ett E. Tänkte på min lilla älskling lilla e!

Har kommit fram till att många av mina smycken består till stor del av pärlor och stenar i vitt med silverdetaljer. Älskar verkligen den färgkombinationen och tycker inte att den någonsin kan bli omodern.

Stackars lilla e. Tror att hon har besvärligt med tänder som är på gång och gör ont. Hon har inte alls varit på sitt soliga glada humör senaste dagarna och när jag kollade i munnen så tycker jag att det ser ut som att båda framtänderna plus en tand bredvid framtänderna är på gång. Nu har hon gråtit hjärtskärande i snart en timme och älskling och jag springer fram och tillbaka och försöker lugna henne. Nyss fick hon en supp som jag hoppas ska hjälpa henne att ha mindre besvär av det onda i munnen. Mammas lilla gosa...

Inga kommentarer:

 
Blogger design by suckmylolly.com