onsdag 16 februari 2011

Tvångspysslande



Ja, inte av den maniska sorten utan mer pysslat för att jag måste. Inte för att jag vill eller har lust. Fick en beställning på två hårsmycken från min mycket goda vän J. Kändes konstigt att pyssla utan att tycka att det var roligt. Det är INTE likt mig. Men det var nog bra ändå. Om inte annat tvingades jag tänka på något annat än alla de saker som gör att jag mår så dåligt. Mitt normala jag älskar att pyssla och har alltid gjort det. Men jag har inte varit mitt normala jag på ett bra tag nu. Undrar när lusten och suget kommer tillbaka efter att pyssla?
Med hårsmycken blev det premiär för den kategorin, har aldrig gjort hårsmycken förut. Resultatet blev bra tycker jag. J lät också nöjd, och det är viktigast!

Inga kommentarer:

 
Blogger design by suckmylolly.com