söndag 16 november 2008

Ännu en söndag.

Söndag igen. Veckorna har på det senaste flugit fram, inte mig emot! Längtar massor till jul då det blir ledighet och att umgås med våra familjer. Men även innan jul blir det en hel del roligheter. På fredag ska jag åka efter jobbet till min kära väns jobb och ha smyckesparty! Känns verkligen hur kul som helst! Blir det som min vän tror så kommer ca 10-15 personer, gaaah! Nervöst och pirrigt och superkul. Hoppas så klart på att sälja som bara den. Så dagarna fram till fredag är det till att göra så många smycken som jag bara hinner. Hoppas så klart på att sälja mycket, men man kan ju aldrig veta i förväg och det är väl det som är en del av anspänningen. Men än dock vilka ljuva kval, för att låta lite poetisk.

Helgen därefter är det härliga vackra första advent och då bär det av till Riga för älskling och mig, långweekend! Åh vad jag längtar!!! Håller tummarna för att inte flygbolaget går i konkurs bara i denna tid av lågkonjunktur.
Hoppas på att Riga är julpyntat och det får gärna finnas snö. Tänkte titta efter fint julpynt, men har ingen aning om vad man kan förvänta sig att hitta. Det får gärna vara något hantverksaktigt. Älskling och jag har också sagt att vi ska unna oss något spabesök, känns härligt lyxigt! Vi ska fira femåriga bröllopsdagen i efterskott och därför har vi slagit till med Riga till första advent. Underbart!

Inga kommentarer:

 
Blogger design by suckmylolly.com