söndag 23 november 2008

Dagarna efter pysselmania.

I förrgår var det julkortspussel med stort J! Jag hade gått på stan och köpt några nya stämplar och lite papper och en del annat smått och gott. Klockan 16 var det bestämt att tre riktigt goda vänner till mig skulle komma och vi skulle äta och julkortspyssla tillsammans. De kom, vi åt, vi PYSSLADE. Min gode vän Michel tog med större delen av sitt kortpysselförråd och jag hade lassat upp allt av mitt som kunde ha någon anknytning till jul av mitt pysselbestånd. Resultatet blev; pyssel överallt! Ett sådant härligt kaos. Vi hade verkligen en underbar eftermiddag och kväll. Sista julkortet för kvällen hände väl ca 22.30. Det var verkligen hur trevligt som helst!

Under söndagen fortsatte jag och Michel att pyssla vidare. Vi satt ungefär från 11.30tiden till 17.30 någongång. Det var verkligen också mysigt! Som grädden på moset så har det snöat under hela helgen! En sådan lycka! Julstämningen infinner sig lätt då. Vi får väl se hur länge den vita härligheten håller i sig...

I fredags kväll hade jag smyckesparty på min kära väns arbete. Det blev verkligen en hellyckad kväll! Väldigt trevliga människor som jobbade där och väldigt trevlig fest blev det. Kändes riktigt kul att jag sålde så bra som jag gjorde också! Unnande mig en shoppingrunda på förmiddagen i lördags, och ska beställa lite mer av sådant som börjat sina i pärlförrådet. Hihi!

På torsdag morgon åker älskling och jag till Riga om allt går som planerat! Ska bli helt underbart med en långweekend i Riga. Känner att vi väl värld detta och det ska bli så mysigt att åka iväg! Har ju som jag tror att jag tidigare nämnt förhoppningar om att hitta något trevligt julpynt i Riga, men vi får väl se vad man hittar!

Inga kommentarer:

 
Blogger design by suckmylolly.com