torsdag 11 december 2008

Det lackar mot jul...


December har verkligen flugit fram så här långt! Redan lucia till helgen och vi har inte ens bakat några lussebullar. Men vad gör det, man kan ju köpa i värsta fall (även om det inte blir riktigt samma sak). Julklapparna är till största delen inhandlade. Men det finns lite kvar att fixa och några som ska pysslas färdigt. Bredvid datorn står en korg med hyacinter och jag ser att de är på väg att spricka ut i blom. Längtar efter att den ljuva doften ska fylla vår lägenhet. Jag verkligen älskar doften av hyacinter.

I helgen måste julkorten bli färdiga om jag ska hinna med mig. Så det kommer varvas pyssel och annat grejande hela helgen. Men det blir mysigt. I år är första gången jag har egna stämplar med god jultext på svenska, det är extra roligt!

Lyktan på bilden kommer från Syster Lycklig, vill ha!!!

Inga kommentarer:

 
Blogger design by suckmylolly.com